reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslava Balážová

Jaroslava Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNapísané životomAch,tie deti .....Sila spomienokČo ma trápi

reklama

Čo ma trápi

Výberové konanie

Jaroslava Balážová

Výberové konanie

Nie je výberové, ako výberové, to moje vyzeralo nejako takto. Chcem len napísať, nechápte toto "psaníčko" ako sťažnosť, ale ako informáciu o výberovom konaní v Cirkevnej základnej škole v Martine. Dúfam, že aspoň niekomu pomôžem, aby sa vyhol nepríjemnému zážitku. Ak sa tak stane, budem rada.

  • 29. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 14
Čo zraňuje detskú dušičku ?

Jaroslava Balážová

Čo zraňuje detskú dušičku ?

"Si neposlušný, protivný, tvrdohlavý chlapec, lebo ma nepočúvaš. Som preto smutná !"

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 188x
  • 14
Úroveň diskusie na tomto blogu

Jaroslava Balážová

Úroveň diskusie na tomto blogu

O tom, že slušnosť pomaly ale isto vymiera sa dá celkom dobre uistiť aj práve tu, a to najmä v diskusných príspevkoch.

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 615x
  • 128
O deťoch .......

Jaroslava Balážová

O deťoch .......

Keďže životné minimum na osobu je cca 260 Eur, deti nie sú v tomto štáte považované za osoby ???

  • 3. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu