reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslava Balážová

Jaroslava Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNapísané životomAch,tie deti .....Sila spomienokČo ma trápi

reklama

Napísané životom

Prajme si zdravie !!!

Jaroslava Balážová

Prajme si zdravie !!!

V tieto dni si navzájom vyslovujeme priania. S priateľmi, s rodinou aj s kolegami v práci . Najčastejšie zaznieva prianie zdravia. Mnohým to už aj "lezie na nervy" , ako som osobne v niektorých prípadoch počula. Vraj som trápna. A nech , chcem byť trápna.

  • 8. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 183x
  • 0
Vidieť krásu

Jaroslava Balážová

Vidieť krásu

Vidieť vo všetkom krásu je náročné, ale ak sa to podarí, stojí to za to :-)

  • 19. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 0
Bezohľadnosť ...

Jaroslava Balážová

Bezohľadnosť ...

Sú chvíle, kedy sa hanbím za to, že som žena !

  • 18. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 71
Všade dobre, doma najlepšie .

Jaroslava Balážová

Všade dobre, doma najlepšie .

O úskaliach a peripetiách našej cesty za krásami východného Slovenska.

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 107x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu