reklama

Čo dokáže 30 minút naviac ...

"Práce chvatná - málo platná. "

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

KLAPKA č. 1

Je ráno. 7,00

Šup-šup z postele. Kúpelňa, WC. Rýchlo niečo zajesť pred raňajkami v škôlke. Za chodu rozprávky pripraviť oblečenie, potomka rýchlo prezliecť. Obaja sme nervózni, náhlime sa. Dopi čaj, súrim ho. Vycikať sa. Opäť ho naháňam, nech sa toľko "nešišme". Kým drobec čaká na chodbe, v chvate sa sama prezliekam. Studená káva končí vo výlevke drezu / za predpokladu,že som si ju vôbec stihla spraviť/. Hovorí sa, že studená je na krásu, ja však nestíham ani tie dva dúšky, čo už, krása mi teda nie je súdená, čo sa pitia studenej kávy týka. Vypínam TV, obúvam synátora, vyrážame. Stíhame LTT/ len tak-tak /.Hoci vynerváčená a spotená, ale časové skóre je dodržané. UF ! Trasu do škôlky priam preletíme, na debatu nie je ani pomyslenia, len tak fučíme od behu. Obaja. Aj v škôlke ho naháňam, už 10 minút som mala stepovať na zastávke MHD. Nervózne škúlim na hodinky. Nestíham. Nevšímam si mrzutého syna, ktorý sa uisťuje, že poobede pre neho prídem. "Jasné,že prídem. Poslúchaj, pekne sa pohraj, všetko spapaj a vyspinkaj sa. Ahoj, zlatíčko. " Vychrlím na jeden nádych a utekám. Čistý stres ! To nám to ten deň teda začína :-(

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KLAPKA č. 2

Je ráno. 6,30

V posteli sa ponaťahujem. Drobec príde ku mne na 5-10 minút. Porozprávame sa, ako sa vyspinkal a čo pekné sa mu snívalo. Vyberie si rozprávku, kým pozerá, varím čaj a sebe kávu. On si zatiaľ dáva niečo malé pred raňajkami, čo som si nachystala na stolík už večer. Sedím pri ňom, aj ja raňajkujem, popíjam teplú kávu s mliekom a bohatou penou. Nasávam jej vôňu. Panuje kľud a pohoda. Prezliekam synčeka. Veci som si tiež večer predtým pripravila, všetko mám po ruke. Aktívne mi pomáha /za predpokladu, že na to má chuť a náladu / , prinajmenšom sa nebráni. Všetko prebieha hladko. Kým si obúva topánočky, teda aspoň to skúša, zanesiem riady do drezu /už nie studenú kávu, tá je dávno vypitá / , prezliekam sa. Všetko v kľude. Odchádzame usmati, nie som ani vynerváčená, ani spotená, máme časový náskok. Zamykám dvere, drobec kontroluje, či je všetko tak, ako má byť. Je. Cestou sa stihneme dohodnúť na detailoch v škôlke / pokyny ohľadom jedenia, hry, spinkania a môjho príchodu po neho / . Aj lúčenie v škôlke je pohodové a pokojné. PUSINKA. Odchádzam do práce, malý do triedy. Usmiaty mi máva. Paráda! To nám to ten deň začína ! :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo zo toho všetkého vyplýva ?

"Práce chvatná - málo platná. "

Kým som sama nevyskúšala, neverila by som, čo dokáže 30 minút naviac.

Neveríte? Vyskúšajte !

P.S. Píšem o situácii, keď je dieťa jedno, nie je vzdorovité a nebráni sa pobytu v škôlke.

Jaroslava Balážová

Jaroslava Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNapísané životomAch,tie deti .....Sila spomienokČo ma trápi

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu