reklama

Úroveň diskusie na tomto blogu

O tom, že slušnosť pomaly ale isto vymiera sa dá celkom dobre uistiť aj práve tu, a to najmä v diskusných príspevkoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (128)

V hlave mám milión myšlienok, otáznikov, nezodpovedaných otázok, pochybností ..... Všetky súvisia s morálkou, slušnosťou, etikou, etiketou a koniec koncov, keďže sme na blogu, aj s kódexom diskutujúceho. Práve na túto cieľovú skupinu sa chcem zamerať v krátkom zamyslení. Možno sa mýlim, a možno mi poniektorí dáte za pravdu. Uvidíme.

Keďže som komunikatívny typ, aj napriek "výstrahám" priateľky, už skúsenej blogerky, že niektoré diskusné príspevky sú naozaj silná káva, som sa nedala odradiť a začala som teda tvoriť. Ohlasy nedali na seba dlho čakať. Veľmi rada prijmem kritiku, nemám s tým problém, pokiaľ je oprávnená. Ale čo neprijmem je neslušnosť, vulgarizmy a výsostne intímne poznámky hraničiace s hyneizmom ! Každý si zrejme slobodu prejavu vysvetľuje po svojom. Ale aj tá má svoje hranice, práve tak, ako všetko na tomto svete. Možno si teraz poviete, že keď to "nezvládam", nemám písať.....atď.,atď. .......... Nie, ja to zvládam, z dôvodu, že primitivizmus ma nijako nedokáže vyviesť z konceptu a uraziť ma môže len inteligentný človek, prípadne človek, na ktorom mi naozaj záleží a ktorého si vážim. Ak si diskutéri ........... /nájdete ich v príspevkoch/ myslia, že poukazujú na hlúposť iných, alebo sú, nebodaj, vtipní, sú na veľkom omyle. Len prezentujú svoju vlastnú úroveň /prípadne úroveň manželky, ktorá posiela úžasné odkazy/. A to som narazila pri čítaní a participovaní na ostatných článkov na ešte primitívnejšie poznámky, takže sa mi konkrétne tieto ohlasy na môj článok zdajú byť oproti tomu "malina". Preto si dovolím apelovať či na autora článku /neviem, kto je kompetentný na to administrátora upozorniť/ alebo aj na ostatných diskutujúcich, ktorých to uráža : Prosím vás, neváhajte a nahlasujte príspevky tohoto typu, pretože inak sa takýchto prízemností nezbavíme. Podľa mňa aj tieto príspevky by mali každému z nás niečo dať , či už pobavenie, alebo poučenie, nové informácie, vyjadrenie spoluúčasti či vyburcovanie k aktivite za spoločnú vec. Neviem, či sa dá niečo docieliť iróniou, sarkazmom, nadávkami, osočovaním....napokon, je to aj v už spomínanom kódexe, takže si myslím, že je na mieste na takéto indivíduá upozorniť. Je potrebné zachovať si istú úroveň slušnosti a zdravého úsudku, nakoľko sme ľudia a nie zvieratá, ktoré niekedy nedokážu svoje pudy udržať na uzde . Len toľko som mala na srdci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P. S. A ďakujem diskutujúcim, ktorí korektne a hlavne slušne vyjadrujú nesúhlas s blogerom!!!

Jaroslava Balážová

Jaroslava Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNapísané životomAch,tie deti .....Sila spomienokČo ma trápi

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu