reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslava Balážová

Jaroslava Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNapísané životomAch,tie deti .....Sila spomienokČo ma trápi

reklama

Ach,tie deti .....

Je rodičovská dovolenka naozaj dovolenkou ?

Jaroslava Balážová

Je rodičovská dovolenka naozaj dovolenkou ?

Je !Dovoľte mi niekoľko vlastných postrehov . Záver nech si vyvodí každý sám. Neponúkam globálny pohľad, článok prezentuje len a len moje videnie danej problematiky

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Čo dokáže 30 minút naviac ...

Jaroslava Balážová

Čo dokáže 30 minút naviac ...

"Práce chvatná - málo platná. "

  • 16. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ryško

Jaroslava Balážová

Ryško

Ryško už nie je medzi nami ....

  • 13. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Náš zákazník - náš pán ? Zabudnite !

Jaroslava Balážová

Náš zákazník - náš pán ? Zabudnite !

Ak si myslíte, že v martinskej BILLE v centre mesta vám vyjdú v ústrety, veľmi sa mýlite.

  • 6. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 90
reklama
SkryťZatvoriť reklamu